vero-in-ireland.reismee.nl

Kort maar krachtig?

Lieve allemaal,

Eigenlijk hoopte ik dat ik de verandering die ik hier zou onthullen iets positiefs zou zijn. Helaas is dat toch niet het geval, of ja, het ligt eraan hoe je er tegenaan kijkt.

Ik hoopte dat de verandering zou zijn dat ik kon verhuizen naar een andere familie. De partnerorganisatie in Ierland heeft ontzettend haar best gedaan om een juiste familie te vinden, maar helaas waren er geen passende families meer voor mij beschikbaar.

De reden dat ik van familie wilde/ging veranderen is dat mijn huidige familie erg zwaar is voor mij, om de moeder alleenstaand is met drie kinderen waarvan 1 baby. De baby heeft s’avonds ook aandacht nodig, dus zou er erg veel last op mijn schouders liggen. En ik ben met name naar Ierland gegaan om het land te leren kennen en veel reisjes te kunnen maken, wat bij deze familie vrij lastig is. Er zitten ook meerdere redenen bij, maar die maak ik liever niet openbaar.

Dus helaas moet ik mededelen dat ik vrijdag 1 mei weer terug naar Nederland kom. Ik heb dit ook vrij snel besloten vanwege de personalissues waar ik aan moet werken, wat mij ook tegenhield om van mijn au pair tijd in het buitenland te genieten en het beste ervan te maken. Ook al waren het maar twee weken, ik ben wel een ervaring rijker!

Dus jullie zijn nog niet van mij af, Muhaha!

Liefs Véronique

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active